應homema的要求...因為她看了Heidi寫的monthly學習建議後,
我的Blog開始要用雙語了!
( ′-`)y-~

這個月的計畫,
草莓沒採到,因為季節沒還到...
We didn't go strawberry packing because farms haven't been opened yet.

這周,我邀了Christina一起去Buffalo..
因為,她的homestay幾乎沒帶她出去玩..
This weekend, I invited Christina to go shopping with us.
Because her homestay took her out to visit rarely.

這次的行程,homema給我一個任務.
就是...不要讓Tery睡著了..
不..應該要說...我要讓大家開開心心出門,平平安安回家
I had a responsibility this time.
I had to make sure that everyone are safe.






晴朗好天氣~
It's a beautiful day.









On our way to Buffalo







超炫的骨董車~
Cool~








A Bug...
Three guys are from Poland
How did I know?







Tery told me.
Ha~~~
The car plate is the "NAME"






美加邊界~
the U.S.A & Canada border





光是在通關..就耗了一小時左右..
因為..第一次吧!
詭異的是一個男生載了兩個亞洲的女生..
我本來就不是很喜歡美國,這次之後..我更是不喜歡..
美國人....整個就是疑心病很重!
總懷疑人家到美國是要做壞事的感覺...
We spent around an hour at the border.
I don't like U.S.A.
The American don't trust anyone.
They suspect.

他們問了我 & Christina..
1. 去哪裡?! Buffalo
2.Tery是誰?! My homepa
3.待多久?! 一天
簡單的幾個問題...卻是讓我覺得..他們對我們的不信任感!
最後...還花了US $6...拿到了"一張紙"
這就算了..上面的國籍寫China (Taiwan)
( ︶︿︶)_╭∩╮






Mall...
We went shopping here.









in the mall







RV..
It costs an arm and a leg
US $124,969








超開心的..
I was so happy that we came back to Canada.


在入境Canada時,就整個感覺不一樣..
一樣是有問問題~
但卻很好笑..
因為...他們拿了我們的護照..
然後問Tery說..她們是誰?!
Tery說.She is my homestay student. She(Christina) is her friend.
海關..用不可置信的眼神看了Tery...
因為..Tery跟我同年紀...哈!











不管怎樣...上面是我的戰利品!
American Eagle Shorts 兩件!
Each of them cost US $19.95
Plus tax total cost US. $41.8
Tery & Areti said it's a good price.
If you bought them in Canada, it's three times price.

arrow
arrow
    全站熱搜

    wendyisfan1015 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()